Internetowy podręcznik do nauki informatyki i innych przedmiotów w Zespole Szkół Ogólnokształcących STO64

Historia w klasie 6 SP (Moja Historia)2  3  |5| 
   
    Lekcja 5
  Program GLOSATOR  
             
 

  
   Gra jest do pobrania pod adresem:

>>Pobierz grę<<

To już jest wersja konkursowa. Te, które zostały pobrane wcześniej, nie będą zliczać punktów.



UWAGA!
Gra jest sprawdzona gruntownie wieloma programami antywirusowymi i jest bezpieczna dla Twojego komputera, nie mniej jednak niektóre programy antywirusowe mogą niesłusznie sądzić, że gra jest wirusem. nie przejmujemy się tymi fałszywymi ostrzeżeniami.

I etap zakończony. Gratulujemy zwycięstwa. Nagrody: najlepsza klasa - piłka dla klasy i dyplomy. II miejsce - dyplomy. Dla dwóch najlepiej punkntujących uczniów pendrajwy, dla kolejnych dwóch - notesy, dla trzeciej osoby skromniejszy upominek. Uwaga - nagrody rozdamy w PONIEDZIAŁEK!!!

Stan rywalizacji na 2018-11-17 09:47:48
Nowość - jeżeli chcesz być nagrodzony indywidualnie (niezależnie od wyniku klasy), wyślij przez Librus prośbę o login i hasło (do pana Marka Czerwińskiego).

Miejsce
Klasa
Liczba punktów
Ostatnie doładowanie
1
VIb
4495
2017-03-23 21:17:03
2
VIc
1100
2017-03-23 21:30:25
3
Va
894
2017-03-23 18:43:58
4
IVa
376
2017-03-23 20:05:43
5
Vb
286
2017-03-23 15:03:00
6
VIa
83
2017-03-23 21:02:37
7
IVb
1
2017-03-17 08:07:57

Indywidualnie:
1 miejsce - Maciej Ziobro
2 miejsce - Antoni Juszczuk
3 miejsce - Rafał Bawołek
4 miejsce - Olga Rakowska

   Konkurs historyczny "Glosator"

   Zasady konkursu

  1. Wchodzimy na stronę www.historia.sto64.krakow.pl
  2. Pobieramy grę edukacyjną, która się tam znajduje.
  3. Po zainstalowaniu gry uruchomiamy poziom "nauka" z dowolnym zakresem materiału.
  4. Po rozwiązaniu zadań wyświetli się kod jednorazowy, który należy wkleić na wspomnianą wyżej stronę (www.historia.sto64.krakow.pl ) wybierając odpowiednią klasę.

   Kiedy i gdzie odbywa się konkurs

  1. Punkty można zdobywać używając dowolnego komputera podłączonego do sieci internet, przede wszystkim w domu, po lekcjach.
  2. Zabawa zaczyna się od 17 marca 2017r. o godzinie 8:00. a kończy 23 marca 2017 roku o godzinie 21:30, kody wygenerowane wcześniej nie będą uwzględnione w konkursie, można jednak poćwiczyć na takich zasadach, jak na konkursie.

   Kto bierze udział w konkursie

  1. Uczestniczą klasy IV, V i VI Społecznej Szkoły podstawowej nr 4.
  2. Rywalizujemy klasami (każdy uczeń punktuje na rzecz swojej klasy)
  3. Można korzystać z pomocy innych osób (rodzeństwa, rodziców itp.).

   Nagrody

   Uczniowie zwycięskiej klasy otrzymują dyplomy, które będą rozdane podczas akademii 24 marca br.
   Wszelkie pytania prosimy zgłaszać pod adres mczerwinski@sto64.krakow.pl
   Zapraszamy do wspólnej zabawy!



Wszystkie lekcje z tego kursu:  2  3  |5| 

 



Login:


Hasło

Załóż konto

Przypomnij hasło


 
Prawa autorskie- Zespół Szkół Ogólnokształcących STO64 im. Juliusza Słowackiego w Krakowie, autor projektu- nauczyciel STO64 Marek Czerwiński