Zakres materiału
Wprowadzenie do zagadnienia drukarek 3D. Pobieranie i instalacja programu Blender. Podstawowe ustawienia programu. Poruszanie się po interfejsie programu. Dodawanie obiektu. Skalowanie, przesuwanie, obracanie modelu. Tryby zaznaczania - wierzchołków, krawędzi i ścian. Źródło informacji - poniższy film, korzystaj z spisu rozdziałów filmu:
Kolejne zajęcia- o co zapyta nauczyciel, jaką wystawi ocenę?
Ocena
Wymagania
Ocena celująca:
Poza wymaganiami na ocenę celującą - uczeń sam przygotowuje tutoriale dotyczące dzisiejszej lekcji, wydruków 3D, prezentacje dokumentujące pracę z drukarkami 3D.
Ocena bardzo dobra:
Rozumie różnicę między drukarkami filamentowymi i żywicznymi. Uruchamia program Blender, zmienia podstawowe ustawienia, porusza się po interfejsie programu. Dodawanie obiektu. Skalowanie, przesuwanie, obracanie modelu. Tryby zaznaczania - wierzchołków, krawędzi i ścian.
Wszystkie działania - swobodnie, bez pomocy nauczyciela.
tekst
Ocena dobra:
Rozumie różnicę między drukarkami filamentowymi i żywicznymi. Uruchamia program Blender, zmienia podstawowe ustawienia, porusza się po interfejsie programu. Dodawanie obiektu. Skalowanie, przesuwanie, obracanie modelu. Tryby zaznaczania - wierzchołków, krawędzi i ścian.
Wszystkie działania - niewielka pomoc nauczyciela.
Ocena dostateczna
Uruchamia program Blender, porusza się po interfejsie programu. Dodawanie obiektu.
Skalowanie, przesuwanie, obracanie modelu. Tryby zaznaczania - wierzchołków, krawędzi i ścian.
Wszystkie działania - pomoc nauczyciela.
Ocena dopuszczająca
Uruchamia program Blender, porusza się po interfejsie programu. Dodawanie obiektu. Skalowanie, przesuwanie, obracanie modelu. Wszystkie działania - znaczna pomoc nauczyciela.