Zakres materiału
Zarówno w liceum jak i w szkole podstawowej poznałeś już wiele lekcji dotyczących programowania w Python. Obecnie zajmiemy się tworzeniem bardziej zaawansowanych programów wykonanych w tym środowisku. Podzielicie się na grupy cztero- trzy osobowe i przez najbliższe lekcje będziecie pracować nad Waszymi programami. Dziś ustalimy przeznaczenie programów.
Ocena
Wymagania
Ocena celująca:
tekst
Ocena bardzo dobra:
Program wykorzystuje wszystkie poznane do tej pory w LO konstrukcje programistyczne, są one zastosowane w pełni poprawnie i a ich użycie jest merytorycznie uzasadnione. Program działa bez błędów, jest funkcjonalny, przystępny. Praca w zespole układa się bardzo dobrze, równomiernie rozłożona, bez pomocy nauczyciela (dopuszczalne doradztwo).
Ocena dobra:
Program wykorzystuje prawie wszystkie poznane do tej pory w LO konstrukcje programistyczne, są one zastosowane poprawnie i a ich użycie jest merytorycznie uzasadnione. Program działa bez większych błędów, jest funkcjonalny, w miarę przystępny. Praca w zespole układa się dobrze, w miarę równomiernie rozłożona, z niewielką pomocą nauczyciela (dopuszczalne doradztwo).
Ocena dostateczna
Program wykorzystuje część poznanych do tej pory w LO konstrukcji programistycznych. Błędy w programie, trudności w działaniu. Praca w zespole układa się nie najlepiej, konieczna pomoc nauczyciela.
Ocena dopuszczająca
Program wykorzystuje niewielką część poznanych do tej pory w LO konstrukcji programistycznych. Błędy w programie, trudności w działaniu. Brak współpracy w zespole, konieczna pomoc nauczyciela.