Nasze programy: Europa Perniego 2022 Glosator (historia)
|
|
Lekcja
1 |
|
|
|
Lekcja organizacyjna. |
|
|
|
|
|
|
|
Lekcja
2 |
|
|
|
Człowiek - istota społeczna. |
|
|
|
|
|
|
|
Lekcja
3 |
|
|
|
Reguły gry społecznej. |
|
|
|
|
|
|
|
Lekcja
4 |
|
|
|
Jak zdobywać informacje i jak z nich korzystać? |
|
|
|
|
|
|
|
Lekcja
5 |
|
|
|
O porozumiewaniu się i nieporozumieniach. |
|
|
|
|
|
|
|
Lekcja
6 |
|
|
|
Bez współpracy - ani rusz! |
|
|
|
|
|
|
|
Lekcja
7 |
|
|
|
Trudne decyzje. |
|
|
|
|
|
|
|
Lekcja
8 |
|
|
|
Negocjacje zamiast kłótni. |
|
|
|
|
|
|
|
Lekcja
9 |
|
|
|
Rodzina, ach rodzina. |
|
|
|
|
|
|
|
Lekcja
10 |
|
|
|
O gospodarstwie domowym. |
|
|
|
|
|
|
|
Lekcja
11 |
|
|
|
Szkoła jako wspólnota. |
|
|
|
|
|
|
|
Lekcja
12 |
|
|
|
Jak żyją Polacy? |
|
|
|
|
|
|
|
Lekcja
13 |
|
|
|
Tożsamości lokalne i regionalne. |
|
|
|
|
|
|
|
Lekcja
14 |
|
|
|
Naród i państwo. |
|
|
|
|
|
|
|
Lekcja
15 |
|
|
|
Mniejszości narodowe w Polsce. |
|
|
|
|
|
|
|
Lekcja
16 |
|
|
|
Co to znaczy być patriotą? |
|
|
|
|
|
|
|
Lekcja
17 |
|
|
|
Cień Zagłady |
|
|
|
|
|
|
|
Lekcja
21 |
|
|
|
Prawo i rządy prawa |
|
|
|
|
|
|
|
Lekcja
22 |
|
|
|
O prawach przyrodzonych. |
|
|
|
|
|
|
|
Lekcja
23 |
|
|
|
Na straży wolności i praw. |
|
|
|
|
|
|
|
Lekcja
24 |
|
|
|
Jakie prawa mają dzieci. |
|
|
|
|
|
|
|
Lekcja
25 |
|
|
|
O przemocy i odpowiedzialności - część pierwsza (przemoc). |
|
|
|
|
|
|
|
Lekcja
26 |
|
|
|
O przemocy i odpowiedzialności - część druga (odpowiedzialność). |
|
|
|
|
|
|
|
Lekcja
27 |
|
|
|
Jakie są zadania samorządu lokalnego? |
|
|
|
|
|
|
|
Lekcja
28 |
|
|
|
Z wizytą w urzędzie gminy, powiatu i urzędzie marszałkowskim |
|
|
|
|
|
|
|
Lekcja
29 |
|
|
|
Kto rządzi w gminie, powiecie, województwie? |
|
|
|
|
|
|
|
Lekcja
30 |
|
|
|
Na scenie politycznej. |
|
|
|
|
|
|
|
Lekcja
31 |
|
|
|
Demokracja - co to takiego? |
|
|
|
|
|
|
|