Edytor tekstów Word 2010- Wstążka Narzędzia główne (II).
Zakres materiału
Punktory i numeracja. Wcięcia, ustawienia akapitu, tabulatory. Wyrównanie tekstu, interlinia. Znaczniki akapitu. Obramowanie i cieniowanie. Style.
Opis
Poniższy tutorial omawia to wszystko, co realizujemy na lekcji.
Kolejne zajęcia- o co zapyta nauczyciel, jaką wystawi ocenę? Uwaga! W ocenie honorujemy osiągnięcia w teście diagnostycznym z początku roku. Nie musisz zaliczać tych partii, które pomyślnie zaliczyłeś na teście.
Ocena
Wymagania
Ocena celująca:
Jak na BDB + 15 dodatkowych opcji spoza programu (do uzgodnienia).
Ocena bardzo dobra:
Uczeń sporządza listy numerowane/punktowane, wielopoziomowe. Stosuje style. Używa wcięć akapitu i modyfikuje ich wielkość. Wie, czym są bękarty i wdowy i gdzie włącza się ich kontrolę. Zmienia wielkość odstępów między akapitami. Wstawia tabulatory (wszystkie pięć rodzajów), rozumie ich znaczenie i potrafi wykorzystywać je w praktyce. Włącza podgląd znaków niewidocznych. Wyrównuje i justuje tekst. Modyfikuje rozmiar interlinii. Stosuje kolor tła tekstu, obramowanie akapitu/tekstu. Dopuszczalna pomoc pakietu Office o ile korzystanie z niej nie opóźnia znacząco odpowiedzi.
Ocena dobra:
Uczeń sporządza listy numerowane/punktowane, wielopoziomowe. Stosuje style. Używa wcięć akapitu i modyfikuje ich wielkość. Wie, czym są bękarty i wdowy. Zmienia wielkość odstępów między akapitami. Wstawia tabulatory (przynajmniej jeden typ), rozumie ich znaczenie i potrafi wykorzystywać je w praktyce. Włącza podgląd znaków niewidocznych. Wyrównuje i justuje tekst. Modyfikuje rozmiar interlinii. Stosuje kolor tła tekstu. Dopuszczalna pomoc pakietu Office i niewielka pomoc z tej lekcji o ile korzystanie z niej nie opóźnia znacząco odpowiedzi.
Ocena dostateczna
Uczeń sporządza listy numerowane/punktowane, wielopoziomowe. Wie, czym są style. Wstawia tabulatory (przynajmniej jeden typ), rozumie ich znaczenie. Włącza podgląd znaków niewidocznych. Wyrównuje i justuje tekst. Modyfikuje rozmiar interlinii. Stosuje kolor tła tekstu. Dopuszczalna pomoc pakietu Office i niewielka pomoc z tej lekcji.
Ocena dopuszczająca
Uczeń sporządza listy numerowane/punktowane. Wstawia tabulatory (przynajmniej jeden typ), rozumie ich znaczenie. Włącza podgląd znaków niewidocznych. Wyrównuje i justuje tekst. Modyfikuje rozmiar interlinii. Stosuje kolor tła tekstu. Dopuszczalna pomoc pakietu Office, pomoc z tej lekcji i nauczyciela.