Zakres materiału
Spis treści. Nagłówki i akapity. Aktualizowanie spisu treści.
Materiał omówiony w poniższym filmie.
Kolejne zajęcia- o co zapyta nauczyciel, jaką wystawi ocenę?
Ocena
Wymagania
Ocena celująca:
Jak na BDB, dodatkowo uczeń we własnym zakresie nauczy się, w jaki sposób tworzymy spis ilustracji.
Ocena bardzo dobra:
Uczeń tworzy spis treści w oparciu o utworzone wcześniej nagłówki. Wie, czym są akapity. Aktualizuje spis treści. Stosuje wielopoziomowe nagłówki.
Ocena dobra:
Uczeń tworzy spis treści w oparciu o utworzone wcześniej nagłówki. Wie, czym są akapity. Aktualizuje spis treści. Stosuje wielopoziomowe nagłówki. Korzysta z niewielkiej pomocy on-line.
Ocena dostateczna
Uczeń tworzy spis treści w oparciu o utworzone wcześniej nagłówki. Wie, czym są akapity. Aktualizuje spis treści. Korzysta z pomocy nauczyciela.
Ocena dopuszczająca
Uczeń tworzy spis treści w oparciu o utworzone wcześniej nagłówki. Aktualizuje spis treści. Korzysta ze znacznej pomocy nauczyciela.